یزدفردا:به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد سومين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي در روز سه شنبه بيستم تيرماه سال جاري، در محل سالن اجتماعات مركز بين المللي قنات برگزار مي شود.
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، در راستاي حفظ و نگهداري فرهنگ و تاريخ غني يزد و به منظور انتقال گنجينه عظيم دستاوردهاي آبا و اجدادي، سومين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي با موضوع " يزد، آب، قنات" قرار است از ساعت 17 روز سه شنبه بيستم تيرماه سال جاري در محل سالن اجتماعات مركز بين المللي قنات واقع در بلوار دانشجو، خيابان استاندارد، مجتمع ادارات برگزار شود. دكتر علي اصغر سمسار يزدي، استاد عبدالعظيم پويا، خانم دكتر چراغي و آقاي مهندس راعي مديرعامل آب منطقه اي استان  در اين مراسم به ايراد سخن خواهند پرداخت.
به گفته ملك ثابت، مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، سلسله نشست هاي يزدشناسي به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و در هر نشست، يكي از ابعاد و و يژگي هاي خاص  استان يزد مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
شايان ذكر است دومين نشست يزدشناسي با موضوع" منظرشناسي شهري و روستايي يزد از نگاه جغرافيا" با حضور علاقمندان به تاريخ و فرهنگ كهن يزد در سي و يكم خردادماه سال جاري در محل سالن اجنماعات كتابخانه وزيري برگزار شده بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا